Thursday, March 13, 2014

קיבינימט

נסענו לקיבינימט. פחות או יותר כדי לעשות סנפלינג ורפטינג ולהיות באיזה יער גשם מטריף. הבעיה היחידה שבאיזור הספציפי הזה, המלון הכי מפואר לא היה כל כך משגע. אני הייתי בעניין וגם לא היה אכפת לי לישון על עץ אם צריך, אבל אמא ואני, כאמור, הינו בסדנה עם עוד 13 בנות, בגילאים מגוונים, כולן הרבה יותר מבוגרות ממני, ועם סטנדרטים קצת שונים. החדרים והמקום עצמו כולל האוכל והמחיר (המופקע) באמת לא תאמו כל ריזורט שהינו בו עד עכשיו..אז אני יכולה להבין למה היו כמה פרצופים חמוצים.

נסענו מהריזורט לעשות רפטינג, מה שהתברר כשייט רגוע מידי על קיאק, כי התנאים לא ממש היו מדהימים.
אבל הודות לסכר שלא היה פתוח, אייל ואני, כמו שני ילדים קטנים, קפצנו מהקיאק לתוך המים הנעימים, ואחרינו גם שאר הבנות הצטרפו.. שחינו כולם בנהר.
המים היו בטמפרטורה מושלמת, מסביבינו ג׳ונגל פראי ומטריף, העננים המשוגעים של סרי לנקה שטו מעלי בין הרים מכוסים עצים ירוקים ירוקים.
צפתי על הגב וחשבתי לעצמי...
איזה אחלה עולם.


חזרנו לריזורט שישב על הנהר בו שטנו, וראינו הרבה סרי לנקים רוחצים בנהר מנגנים ורוקדים, אחד הבחורים שהשיטו את הקאיאק שלנו אמר שזה חג שבו כולם הולכים למקדש ומשם לרחוץ בנהר, השני אמר שהם כולם סתם שיכורים. לעולם לא אדע את התשובה האמיתית, אבל היה נחמד לראות את המקומיים רוחצים בנהר ומשתוללים כאילו שזה הדבר הכי מגניב שהם עשו השבוע.


בבוקר התעוררנו ונסענו לעשות ״טראק״ יפיפה שכלל צמחייה ירוקה ועלוקות, כדי להגיע לנקודת הסנפלינג. קרני השמש פגעו ב הירוק שנצץ אלי מכל פינה פשוט הפנט אותי, צעדנו כמה קילומטרים והגענו למפל גדול, 30 מטר ליתר דיוק. מהפסגה ארד אותו בסנפלינג, בפעם הראשונה בחיי.
את האמת, זה לא מפחיד בכלל. הבחור שקשר אותי לריתמה נראה כאילו הוציאו אותו מאיזה סרט הישרדות כזה או אחר, עם בנדנה על הראש וקול עמוק וכבד. עם הרבה בטחון הסביר לי מה לא לעשות כדי לא להמרח על הסלע הענק והאימתני שעליו מתנפצים המים. במילים אחרות, תשעני אחורה כפרה...


נשענתי אחורה, כמו שהוא אמר, אבל באיזשהו שלב, הסתמכתי יותר מידי על כפות הרגליים שלי, במקום על האגן, ומהר מאוד מצאתי את עצמי מרוחה על ההר. זה לא היה כואב או מציק כמו שזה היה פשוט מצחיק. הקלטתי את עצמי בגו פרו שלי ופשוט נקרעתי על עצמי מצחוק. זה קרה עוד איזה פעמיים בדרך לבריכת המים הגדולה שחיכתה לי למטה, אבל זה היה כיף ומרענן.


לא סתם נסענו לקיבינימט.

No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS